29 sierpnia 2013

Pierwszy post



Początki bywają trudne.
Zaczynasz nową pracę, nową szkołę, nowe życie w innym mieście, kraju. Czujesz stres, bo nie wiesz co Cię czeka, jednocześnie ekscytację i ciekawość dlatego, bo również nie wiesz, czego się spodziewać. Mieszane uczucia, prawda?
Ja dzisiaj zaczynam przygodę z blogowaniem. W innym, zupełnie nieznanym mi miejscu. Dlaczego, czy mam jakąś wizję tego, o czym będę pisać, co mam Ci do przekazania? Nie określę tego. Nie teraz, trzeba czasu, by wykreować samego siebie. Niebawem zmieniam otoczenie, potrzebuję zmian i cieszę się, że one nadejdą. Zmienia mi się światopogląd, zmienia charakter. Chcę podzielić się z Tobą tym, co myślę na dany temat, może nie będzie to brzmieć dojrzale w ustach niedoświadczonej przez życie dziewiętnastolatki. Ale ludzie się zmieniają prawda? ;-)

3 komentarze:

  1. Adres Twojego bloga znalazłam na forum i jakoś nabrałam chęci, żeby go odwiedzić ;) Widzę, że to dopiero początki, dlatego życzę powodzenia, bo wiem, jak to jest prowadzić bloga.
    Bardzo ładnie ujęłaś, że trzeba wykreować samego siebie. To zdanie mi się podoba.
    Pozdrawiam AdeKar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :-)
      Też kiedyś blogowałam ale to było w wieku jakiś czternastu, może piętnastu lat, na Onecie, co pewnie już wiadomo jak wyglądało ;-) Ale początki zawsze są najtrudniejsze, celowo właśnie napisałam to zdanie, bo pewnie jeśli tylko mi się uda tak długo prowadzić tego bloga, to za rok będę śmiać się z pierwszych notek.
      Również pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Tez pisałam na Onecie, ale bardziej skupiałam się na pisaniu bloga z opowiadaniami. (Ach ten Onet był kiedyś uwielbiany, a teraz blogspot przeżywa swoje najlepsze chwile ;D)
      Początki początkami, ale tak jak napisałaś, potem jest śmiechu, jak się je czyta ;)
      Muszę dodać, że szablon mi się podoba, bo zapomniałam to wcześniej napisać ;D

      Usuń

Drogi Gościu, będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz mój wpis.
Jeśli chcesz jednak napisać coś poniżej wszelkiej krytyki lub tylko zareklamować swojego bloga, lepiej daruj sobie czas, bo wszystkie komentarze tego typu usuwam.
Dziękuję :-)